Philips PowerPro Compact FC9325 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9325 grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Tweelingen 09-10-2014

Een lichte stofzuiger met erg flexibele Tri-active borstel. Ook een handig parketopzetstuk dat erg smal is zodat je ook de moeilijke plekken bereikt. Heeft een goede zuigkracht, schrok zelfs van de stofinhoud in de stofbak na de eerste zuigbeurt!

Annelena 08-10-2014

Ik heb ooit één van de eerste stofzuigers gehad zonder zak en was hier in geen geval tevreden over, maar deze laat ik nooit meer gaan!! hij zuigd zeer krachtig, er zit mondstuk bij speciaal voor dierenharen. Bij het vooruitgaan met de steel kwamen de haren los en bij het terugtrekken waren de haren verdwenen. Ik heb een kat en hond allebij met halflange haren. De stofbak komt heel gemakkelijk los bij het ledigen en je plaatst het heel gemakkelijk terug. Voor mijn geen stozuigers meer met zak!